Tuesday, June 5, 2012

Hard。


It is  H.A.R.D.

I don't like to feel weak...... but who can be strong all the time?

I will be good...... I will be better...... just give me some time......

-----------------------------------------

反正,又要再突破自己了。路是自己選的,也明知道是條很難走的路。不可以抱怨。是好的,都是對我好的。

到頭來,還是要靠自己去突破。

加油,你可以的。

不過,先讓我歇歇吧。給我一點點時間去思考。。。

-----------------------------------------

到底,真的有那麽難嗎? 或純粹是自己太弱?

唉,好難過。

-----------------------------------------

I am tough, and I am proud of it. Is that...... wrong?

-----------------------------------------

還好,我還有你。

感謝老天爺,在我脆弱時候,派了個天使來我身旁。

謝謝。=)

No comments: